Prodajni Pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Varesi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Varesi (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Varesi d.o.o., Cesta v Gorice 2a, 1000 Ljubljana, matična številka: 3431878000, davčna številka: SI91175712, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Varesi, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/prodajalcem in kupcem.

 

1.       DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik/prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a)      identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično številko);
b)      kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
c)      bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
d)      dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
e)      pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
f)       jasno in nedvoumno določene cene s prikazom ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
g)      način plačila in dostave;
h)      časovno veljavnost ponudbe;
i)       rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in kolikšen je strošek kupca za vračilo izdelka;
j)        postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

2.       POSTOPEK NAKUPA

Naročilo in oddaja naročila

- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

- Pregled spletne košarice:

Za pregled košarice kliknite na gumb "Preglej košarico". V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite ali spreminjate količino izdelkov.

- Obrazec za oddajo naročila:

V obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. V obrazcu kupec označi način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, osebne podatke oziroma podatke podjetja in komentar naročila, v kolikor ima stranka kakšno vprašanje v zvezi z naročilom. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

- Predogled podatkov vašega naročila:

V predogledu podatkov je povzetek celotnega naročila z vsemi podatki, ki jih je stranka vnesla. V primeru, da želite spremeniti katerikoli podatek, je na voljo gumb "Nazaj", ki vas vrne na obrazec za oddajo naročila.

- Oddaja naročila:

Kupec naročilo odda s klikom na gumb "Naročilo z obveznostjo plačila".

V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na vaš elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 01/505-75-81 ali narocilo@varesi.si prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Prodajalec si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.

Blago odposlano

Prodajalec v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.

Hramba podatkov:

Pogodbe o nakupu (naročila) so sklenjene v slovenskem jeziku in jih hranimo v elektronski obliki.

Stranka po oddaji naročila prejme pogodbo o nakupu na elektronski naslov, ki je bil naveden v obrazcu za naročilo.

Pogodbe so prav tako naknadno dostopne na pisno zahtevo po elektronski pošti na narocila@varesi.si.


3.       NAČINI PLAČILA

a)      Plačilo ob prevzemu blaga pri dostavi na vaš naslov z gotovino ali kartico

Če želite vaše naročilo plačati z gotovino ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), izberite možnost Plačilo po povzetju. V tem primeru znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Omogočeno je tudi plačilo s kartico, vendar se ob tem zaračuna provizija po veljavnem ceniku storitev podjetja GLS d.o.o.

b)      Plačilo po predračunu (s predhodnim nakazilom)

V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun*. Ko je plačilo ponudbe/predračuna razvidno na našem bančnem računu, vaše naročilo obdelamo do konca in zagotovimo dostavo/prevzem blaga.

Do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti Varesi d.o.o., čeprav so že bili dostavljeni kupcu. V primeru neplačila oz. nepopolnega plačila ima Varesi pravico, da od kupca zahteva vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

*Prosimo, da za plačilo počakate veljaven predračun s sklicem za vaše naročilo in ne opravljate plačila pred prejemom predračuna.

Cenik dostave

Dostavna služba: GLS

Dostavo je mogoča le za naslove v Sloveniji.

Cenik dostave za Slovenijo

Teža

Strošek dostave pri
plačilu po predračunu

Strošek dostave pri
plačilu po povzetju

 

brez DDV

z DDV

brez DDV

z DDV

do 30 kg

4,50 €

5,49 €

4,5 €

5,49 €

Ob nakupu nad 100€ + DDV je dostava brezplačna do 30kg. Za pakete težje od 30kg in za blago, katerega se ne sme pošiljati po GLS, je potreben lastni prevzem oziroma po dogovoru.

 

4.       CENE IN DOBAVNI ROKI

Spletna cena

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Navedene cene veljajo le za nakupe v Spletni trgovini Varesi in se lahko razlikujejo od cen v Varesi razstavno-prodajnem salonu.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Če cena na strani ni vpisana, Vam bomo poslali ponudbo z ceno.

Dobavni rok

Trudimo se, da imamo čim večjo število objavljenih artiklov na zalogi, tako da je dobavni rok 1-3 delovne dni. V primeru, da naročenih artiklov nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo na vpisan email ali po telefonu, ter podamo dejanski dobavni rok.

Dostavo tehničnih plinov v velikih jeklenkah izvajamo v lasti režiji na področju Ljubljane in bljižne okolice. Plin je dostavljen v roku 48 ur.

 

5.       PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@varesi.si.
Obrazec za odstop od pogodbe

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov podjetja:
VARESI d.o.o.
Cesta v Gorice 2a
1000 Ljubljana.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.varesi.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti, z izjemo tehničnih plinov v velikih jeklenkah, pri katerih dostavo izvajamo v lasti režiji na področju Ljubljane in bližnje okolice.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

 

6.       REKLAMACIJE (GARANCIJA, STVARNA NAPAKA)

Uveljavljanje garancije

Vsi izdelki v Spletni trgovini Varesi imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele na sedežu podjetja Varesi d.o.o.. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis VARESI d.o.o.. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za potrošni material kot so šobe, vodila, tekočine, ščetke, kabel, zobniki, itd. Garancija se uveljavlja z garancijskim listom in računom kot dokazilo o nakupu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bomo na servisu odpravili brezplačno. Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.

Garancija preneha veljati v naslednjih primerih:

  • neupoštevanje navodil za uporabo
  • popravilo, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • vgraditev neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • malomarno ravnanje z izdelkom,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo se lahko obrnete na narocila@varesi.si.

Stvarna napaka

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Napaka je stvarna:

1.       če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.       če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.       če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.       če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku 6 (šest) mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

 

7.       OSEBNI PODATKI

Politika varovanja osebnih podatkov

Varesi d. o. o. spoštuje zasebnost uporabnikov in se zavezuje, da bo osebne podatke, pridobljene s svojega spletnega mesta obdelovala v skladu z vsakokrat veljavnimi predpisi na področju varstva osebnih podatkov.

Obdelava osebnih podatkov

Smatra se, da uporabnik, ko vnese svoje podatke v spletni obrazec z namenom registracije in/ali nakupa, ki jih na spletnem mestu ponuja Varesi d.o.o., s tem podaja soglasje, da se njegovi osebni podatki obdelujejo za namene, ki jih je izbral. Če si želite ogledati našo spletno stran, pridobimo naslednje podatke, ki jih potrebujemo s tehničnega vidika, da vam našo spletno stran prikažemo in zagotovimo stabilnost in varnost: ime in priimek, kontaktni e-poštni naslov, uporabniško ime, kontaktni telefon, IP naslov, podatke za izdajo računa (ime in priimek, naslov in poštna številka ter davčna številka pravne osebe), zgodovna naročil, datum in ura povpraševanja, vsebina zahteve (konkretna stran), status dostopa/statusna koda HTTP, jezik in različica programske opreme brskalnika.

Podatke, ki nam jih boste posredovali, bomo uporabili za izvedbo naročila. Registrirani uporabniki lahko kadarkoli po prenehanju uporabe storitve zahtevajo izbris svojih podatkov iz uporabniških strani. To storijo tako, da nam s pisno izjavo sporočijo zahtevo za izbris iz uporabniških strani. Zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov v okviru te politike zasebnosti bomo varovali tudi v primeru izbrisa iz uporabniških strani.

Varovanje osebnih podatkov

Varesi d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov in se zavezuje, da bo osebne podatke pridobljene na spletnem mestu skrbno varovala v skladu z veljavno zakonodajo in internimi akti. Pridobljenih osebnih podatkov ne bo posredovala tretjim osebam ali jih uporabljala za drug namen, kot je opravljanje storitev, ki jih je naročil uporabnik. Varesi d.o.o. lahko osebne podatke uporabnikov svojega spletnega mesta razkrije le na podlagi zakonske osnove, v primeru preiskave ali zaščite pred delovanjem, ki bi bilo škodljivo za družbo. Varesi d.o.o. je sprejel ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito vseh osebnih podatkov, ki jih posredujete, pred naključnimi ali namernimi manipulacijami, izgubo, uničenjem ali dostopom nepooblaščenih oseb. Preverjamo učinkovitost naših ukrepov za varstvo podatkov in jih nenehno izboljšujemo v skladu z najsodobnejšimi tehnologijami.

Piškotki

Upravljalec spletnega mesta Varesi d.o.o. uporablja piškotke za namene zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja spletnih portalov ter štetja uporabnikov na spletnem mestu. Uporabljamo tudi piškotke, izdane s strani Google inc.

Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje.

Katere piškotke uporabljamo:

Ime piškotka

Namen

Podjetje

Čas piškotka

PHPSESSID

Za vzpostavitev uporabniške seje in delovanja piškotkov

Piškotek naše spletne strani

dokler ne zaprete brskalnika

cookies_agreed

Nastavitev sprejema uporabe piškotkov

Piškotek naše spletne strani

2 leti

__utma

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

2 leti

__utmb

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

30 minut

__utmc

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

dokler ne zaprete brskalnika

__utmv

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

2 leti

__utmz

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

6 mesecev

__atuvc

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

2 leti

__utmmobile

Statistika ogledov spletne strani

Google Analytics

2 leti

has_js

Sporoča naši spletni strani ali imate v brskalniku omogočen javascript, da se vam vsebina izpisuje v primerni obliki

Piškotek naše spletne strani

dokler ne zaprete brskalnika

Piškotke lahko sprejmete ali zavračate – tudi tiste, ki se uporabljajo za sledenje spletnim mestom – tako da izberete ustrezne nastavitve brskalnika.

Poročanje o kršitvah varnosti osebnih podatkov

Varesi d.o.o. bo skladno z veljavno zakonodajo morebitne incidente (vdore v sisteme in druge hujše kršitve), do katerih bi prišlo pri obdelavi osebnih podatkov in bi ogrožale pravice in svoboščine posameznikov, le-te prijavila nadzornemu organu (Informacijskemu pooblaščencu) v 72 urah od trenutka, ko bi za dogodek oz. kršitev izvedela. V primeru, da bi se presodilo, da ima lahko incident velik negativen vpliv in bi lahko predstavljal tveganje za pravice in svoboščine posameznika, čigar osebni podatki so bili nezakonito obdelani, bo Varesi d.o.o. obvestil tudi posameznike, katerih osebne podatke so nezakonito obdelale nepooblaščene osebe.

Upravljalec osebnih podatkov in odgovorna oseba

Upravljalec podatkov je Varesi d.o.o. Na vprašanja uporabnika o zaupnosti uporabnikovih podatkov, načinu zbiranja in uporabi podatkov ali želje po dodatnih informacijah, bo odgovorila odgovorna oseba za varstvo podatkov Varesi d.o.o..

Kontaktni podatki upravljalca:

VARESI d.o.o.
Cesta v Gorice 2A
1000 LJUBLJANA
Tel.: 01/505 75 81
E-pošta: prodaja@varesi.si

 

8.       PRITOŽBE IN SPORI

 Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti narocila@varesi.si ali po klasični pošti na naslov:

Varesi d.o.o. - Spletna prodaja
Cesta v gorice 2a
1000 Ljubljana

 Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Varesi d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje sporov

Varesi d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.